JUGOZVUK

3.4.14

VELIKA I VEOMA VREDNA KOLEKCIJA SNIMAKA OLGINIH ZAHVALJUJUĆI NAŠEM NESEBIČNOM DONATORU MAKSIMU KOZLOVU IZ DALEKE NAM MAJČICE RUSIJE 3. deo


DANAS IDE I TREĆI DEO ove fantastično dobro snimljene kolekcije naše drage OLGE JANČEVECKE za koju verujema da mislite što i ja i Spaso


POZIVAM I OSTALE ČITAOCE OVOG BLOGA DA DOPRINESU TOME DA SE KOLEKCIJA OVOG MUZEJA UVEĆA. DOSTA SMO RADILI SPASA I JA RED JE I NA VAS. BAR SE JAVITE I RECITE NEŠTO A NE KAO POSLEDNJI MUTAVCI DOLAZITE I ODLAZITE I NIŠTA NE GOVORITE.



Evo imamo i treci deo  kolekcije poslane  od cestitog Gospodina Kozlova.Veoma smo zahvalni  mi koji volimo nasu Olgu ..i koji smo ovde prisutni  a to je  ona publika  koja  prepoznaje, ceni i zna vrednosti.Nas  domacin  bloga Aktivistata svaki put istakne tu zahvalnost. Ovo jeste izvanredno zaista..i ja sam ubedjen da je sa nekih radijskih traka  od ranije.Uglavnom sa ploca nije..Meni su poznate pesme sa 3 talijanske ploce  i nase  iz RTB..skoro nemalo polovina pesama je  koje Olga nema na plocama  uopste..pesme kao.. Kacusa, Legenda o zemlji sibirskoj..i druge   do sad cujenoga..I  ja  zelim izraziti svoju radost, zadovoljstvo i zahvalnost za sve ovo sto do sad imamo.Olga  je sigurno negde  u drugim sferama    zadovoljna zbog svega ovoga  i rekla bi sigurno   HARASO..BEZUSLOVNO..
Za Olgu  sa LJUBAVLJU - Spaso Sekulic.


No comments:

Post a Comment

Molim vas da budete uljudni prilikom davanja komentara na ovako lepom istorijski va\nom blogu. HVALA UNAPRED!